top of page
Logo Websters XS

MINDSPELLER



“Neuromarketing” is hipper dan ooit! KULeuven spinoff Mindspeller beschikt over een semantische database die woorden kan positioneren d.m.v. spontane associaties. Dat klinkt erg complex (en is het in sé eigenlijk ook), maar vooral de toepassing hiervan is bijzonder nuttig! Met deze database kan je bijvoorbeeld je logo, reclamecampagne of de naam van je bedrijf ‘positioneren’ om te zien waarmee mensen dit spontaan associëren. Kom je als bank ‘betrouwbaar’ over? Of als ‘Websters’ ‘creatief’? En via welke acties kun je ervoor zorgen dat je de associaties bij je klanten oproept die je wenst?


Mindspeller zit in een zeer vroege fase als startup. In business development termen wordt dit ‘pré-incubatie’ genoemd. Niemand kent de technologie en de eerste klanten moeten gezocht worden. Spek voor onze bek dus, want dat betekent ‘awareness’ en het genereren van goede content. Wij ondersteunden Mindspeller met het ‘vertalen’ van hun dienst naar prospects. Een catchy, begrijpelijke website, duidelijke naamgevingen, overzichtelijke presentaties en rapporten, eerste blogposts,… klaar om gelanceerd te worden!


DELIVERABLES

Content marketing

bottom of page