top of page
Logo Websters XS

ONTMOET ARTO VERA, DE NIEUWE SPELVERDELER VAN WEBSTERS

Websters bouwt aan de toekomst. Vandaag introduceren wij Arto Vera, die sinds enkele weken ons team versterkt. Hij zorgt ervoor dat iedereen bij Websters op de sterkst mogelijke manier wordt uitgespeeld en volgt tegelijkertijd de projecten en de administratie op.

Arto studeerde in juni af als Handelsingenieur (KU Leuven) waarin hij de focus legde op strategie, innovatie en marketing. Deze aspecten vindt hij terug bij Websters, waar hij vorig jaar in de zomer al stage liep. Op 28 juni hebben we Arto verwelkomd aan boord bij Websters als Operations Manager.



“Ik heb bij Websters een geweldige match gevonden met mijn eigen interesses,” vertelt Arto. “In mijn bachelor koos ik voor een major in marketing, waar ik meer te weten kwam over consumentengedrag en data-analyse voor marketing. Daarnaast koos ik voor een aantal vakken over bedrijfsstrategie. Die lijn trok ik door in mijn master. Ik volgde de major ‘technologie en entrepreneurship’ en de minor ‘international business, strategie en innovatie’. In mijn takenpakket bij Websters komt deze kennis heel goed van pas.”


“Tijdens mijn studies vond ik de weg naar de Leuvense studentenvereniging LCM Student Association. Hier leren studenten via interactieve workshops technieken voor onderhandelen en bemiddelen. Tijdens een eerste jaar verdiepte ik mij in de materie en nam deel aan een bemiddelingswedstrijd van UHasselt. Nadien sloot ik mij aan bij het bestuur van de vereniging. Ik nam de eindverantwoordelijkheden op van marketing, social media en de newsroom. Zo trokken we nieuwe leden aan en gaven we een leuke inkijk achter de schermen. In deze creatieve context leerde ik veel inzichten die me goed uitkomen bij Websters.”



“In de twee daaropvolgende jaren werd ik verantwoordelijk voor de inhoudelijke en praktische aspecten van de wekelijkse workshops. Ook werd ik ondervoorzitter, waar ik leerde hoe je een team best kan aansturen en hoe je de kwaliteiten van iedereen efficiënt kan inzetten. Ik nam diverse uitdagingen aan, zoals bemiddelingswedstrijden van de International Chamber of Commerce in Parijs, case competities en business games. Dit bood mij de kans om een aantal vaardigheden uit te bouwen die je niet leert op de lesbanken.”

"Websters is mij op het lijf geschreven. Ik ben blij met de veelzijdige uitdagingen waarin ik me vastbijt. Ik coördineer de activiteiten van onze marketing collega's, zoals Sam Verhaegen en Rob Snoeijs, en zorg voor de nodige structuur in de processen. Daarnaast help ik ook om de strategie uit te tekenen en vorm te geven. Ook voer ik hier en daar zelf marketingtaken uit. Het is zeer boeiend om samen met het team een verschil te maken voor onze klanten."


“Ik hoop samen de brilliant minds en bakken ervaring die reeds aanwezig zijn bij Websters een nieuw, prachtig hoofdstuk te starten. De digitalisering biedt talloze opportuniteiten aan bedrijven om zich beter te profileren naar klanten toe. Toch ervaren veel mensen de nieuwe technologieën als overweldigend en verwarrend. Websters staat klaar om de juiste middelen efficiënt in te zetten om de doelstellingen van bedrijven te helpen realiseren. Uitstekende dienstverlening is de missie, met minder nemen we geen genoegen.”



bottom of page